טיול עם פסטיבל

בהודו ושכנותיה הצבעוניות כל אירוע הוא סיבה למסיבה, כל ניצחון של האלים רבי העצמה על השדים הוא סיבה לפסטיבל – ויש לא מעט ניצחונות שכאלה בסיפורי המיתולוגיה העתיקים. ההודים יודעים לחגוג, ולא מתביישים לשמוח – ממש כמו ילדים, וכך הופך כל חג ופסטיבל לחגיגה של צבעים, ריחות וצלילים.

אנחנו מזמינים אתכם לטייל ולחגוג איתנו בטיולים מיוחדים להודו, נפאל, סרי לנקה ובהוטן המשלבים ביקור בפסטיבלים ססגוניים, בטקסים חגיגיים ובמפגשי דת המוניים. הפסטיבל בין אם זאת, חגיגה צבעונית מקומית של כפר קטן שתושביו חוגגים יומולדת לאלה או יריד גמלים ענק, או כינוס של מיליוני סאדויים עירומים…תמיד זאת הזדמנות לחוות את התרבות המקומית הכי אמיתית שיש, להיפגש עם המקומיים שמגיעים בלבוש המסורתי ועם המון מצב רוח טוב. נפגוש את אנשי הכפר ואנשי העיר יושבים יחד סביב צלמי האלים האהובים, את רועי הצאן ואנשי הדת, ונתארח בביתן של משפחות מקומיות לחגוג יחד איתן את החג.

 

טיולים עם פסטיבל

טיול להימלאיה הירוקה – 14 לילות

טיול לאזור הכי ירוק של ההימלאיה, נהר הגנגס וההינדואיזם ברישיקש, טיולים רגליים בעמק בנג'ר, הבודהיזם בדהרמסלה והסיקים באמריצר.

דרום הודו קלאסי – 15 לילות

טיול קלאסי לדרום הודו, הטקסים במקדשיה העתיקים של טאמיל נאדו, מטעי התה, ניחוח התבלינים ותעלות המים של קרלה.

ארץ המהרג’ות ורישיקש – 13 לילות

טיול לצפון - מרכז הודו המשלב ביקור במקומות קלאסיים ומוכרים לצד מקומות אותנטיים ומיוחדים, נבקר במדינת ראג'יסטאן וברישיקש הקדושה.

כל  הטיולים באתר הם דוגמאות בלבד ומובאים כ״הצעת הגשה״.
להתאמת הטיול שלכם והצעת מחיר אישית פנו אלינו ללא התחייבות.

סוגי טיולים נוספים

לתכנון הטיול הבא שלך
צור/צרי קשר